Stäng
RSS 2.0

25 maj / 'Som en sommardagsdröm' .


 
 
 
/  En skymt av min soliga helg med familj, släkt och vänner / 

"För att det 'räker' med mat- och fashionbilder?" - Ett sämre skämt som man inte 'skal' dra? He. Fröken ordvits har denna helg främst njutit av sol, god mat och kärt sällskap. Igår spatserade ett gäng vackra balpar vid slottets portar. Givetvis var jag där med kameran i högsta hugg, redo att fota. "Låt se", tänker Ni nu? Och jag himlar förnämnt med ögonen, skruvar lite besvärat på mig för att sedan tystna, samla mod och försiktigt erkänna att det där minneskortet dock satt bekvämt hemma min dator. Ack så dumt, kan tyckas, men jag bet snällt mig själv i läppen, svalde en extra gång och levde i det där nuet som faktiskt existerade framför kameralinser och smartphones. Ha! Idag har det bland annat serverats buffé i det gröna, fika vid vattnet och ett gäng pussar i solen; En helt underbar sommardag. Men för att återgå till ordningen räcker det nog med dessa vardagsbilder nu? He. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback