Stäng
RSS 2.0

23 maj / Dear S;

 


 
 Sverige bjöd på sol och värmebölja i kombination med jordgubbar och två halvnakna damer denna fredag. Detta serverades, till min förtjusning, också på min terrass. Ha! Win-Win. Det svettades, skrattades och talades vilt om allt - från ytan och ner på djupet? Och som för att knyta ihop den där säcken och avsluta på topp serverades ännu lite mer jordgubbar, dock tillsammans med hämtmat och sannerligen inte på min terrass. Här slopade vi dock det där djupet och höll oss ovanför ytan; Varken halvnaket eller svettigt men sannerligen till min förtjusning. Jag skulle önska att du bjöd till lite oftare. För nog är dina bästa sidor mer än bra, kära S.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var kommer tröjan ifrån?

Svar: Den kommer ifrån E-bay - köpt förra sommaren :) Det är faktiskt en killtröja som från början var min brors. Dock dög den inte åt honom så jag fick den (:
idaacarleborn.blogg.se

2014-06-01 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback