Stäng
RSS 2.0

15 maj / Nära att dö?




 

 
"Och med solen anlände också årets första bikininyhet, en rosa klyscha med spets?" Men huruvida den är "att dö för" återstår kanske att se? Jag måste erkänna att de bikini jag, tidigare år, beställt ifrån VS slår denna i passform - men, värd en chans att möta sommarens solstrålar, det blir den nog trots allt? Påtal om solstrålar vill jag utbringa ett "Hello summer" (tänk er ett lite småsexigt sådant med flirtig blick och smack, där har ni min hälsningsfras...) denna fina torsdag. Denna torsdag när det bjöds på kvalité med mamma, uteservering i solen och timtal av kvalité tillsammans med min bästa vän. 'Och kanske är det oklart huruvida bikinin är "to die for", dock inte dagen; Solklart - då även bokstavligt. Ha!'

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

så himla fin

2014-05-17 @ 14:39:35
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: helenawj.blogg.se

Dom där är så himla fina :)

2014-05-17 @ 17:51:32
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback