Stäng
RSS 2.0

11 maj / Snack o'clock.

 
 
Kesoplättar / keso / bär / jordnötssmör / chiafrön / gojibär / kanel

Likaväl som jag älskar frukost, älskar jag givetvis mellis (som jag, trots mina 21 år, fortfarande kallar det!) då det är samma typ av "mat". Plättar av olika slag, kvargröror, olika typer av gröt, toasts, mackor, omelett, topping i mängder och så lite frukt och bär? Listan kan nog, för att överdriva litegrann, göras meterlång. Jag har sedan barnsben alltid ätit mellis och fika på eftermiddagen, då av olika slag och jag skulle aldrig missa den där "snack o'clock" - aldrig. Äter ni mellis? Kanel- och kokosstekta äpplen med keso och topping, bananpannkakor med kvarg och nötter, riskakor med mandelsmör och gojibär, äggröra, kalkon och avokado eller egna bars på stående fot? Jag fick i början av året en kommentar om att visa bilder och tipsa om bra mellanmål/frukostar, något jag började fila på och aldrig färdigställde. Mycket dåligt av mig! Skärpning, mer fotning och ett inlägg snarast är väl vad jag bör försöka åstadkomma? Men tillsvidare får ni njuta av dessa som just nu färdas mot min lilla mage. Bam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser riktigt gott ut :)

Svar: Vad kul att du tycker det! Verkligen supergott. Hett mellis-/frukosttips :)
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-11 @ 19:31:13
Postat av: angelica

åh, 21 jag med och säger också fortfarande mellis! det kommer det ju alltid heta :) älskar mellis!

2014-05-18 @ 16:49:08
URL: http://www.indianchief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback