Stäng
RSS 2.0

7 mars / Som att neka pengar ifrån mormor?


Om cirkus två veckor bär det av till London för lite (läs mycket!) vårshopping & inte skulle jag gråta om någon försökte tvinga på mig dessa blazers, inte alls. Mer ett sånt välkänt "nämen inte ska väl jag" och snabbt dra till med ett "okejdå" utan att egentligen insitera då rädslan av att få som man vill gnager lite i bakhuvudet. Som när man erbjuder sig att hjälpa till i köket borta eller nekar pengar ifrån mormor och morfar fast man egentligen vill ha? Ha. Känner ni igen känslan? Jag fullkomligt älskar blazers. Anser att det är otroligt stilfullt, användbart både vår, sommar och tidig höst, samt att de kan kombineras i oädnlighet. Hittar jag dessa under måndagens Stockholmsvistelse KAN det hända att plånboken får sig en törn innan den där Londonresan. He! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback