Stäng
RSS 2.0

31 mars / Fröken ekonomista;


Ett utdraf ur vårgarderoben; vitt - puderrosa - nude och beige. Kan det bli mer vår? Säkerligen utomhus, men inne, där är hon redan hemma? "Och jag har hört att det är insidan som räknas?" Ha. Har varit helt inne på att "en puderrosa, knä lång kappa, det måste jag ha" - för vilken trend är egentligen hetare denna vår? Dock har jag nu tänkt om, agerat ekonomista och istället köpt på mig denna fina blazer som komplement till förra årets beige favoritkappa ifrån Zara, min marinblå vårjacka & diverse andra jackor. Jag skulle nog kunna trycka in den där kappan också men väljer att utgå ifrån livssituationen i detta nu & hur mycket skulle jag egentligen hinna använda den, när man tänker efter? De där ledigheterna har nog tillräckligt med ytterkläder ändå, och inne på jobbet, där skulle det nog bli lite väl varmt? He. 'Med ett sting av sorg i hjärtat ändå' . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback