Stäng
RSS 2.0

31 mars / ' Du behöver inte lukta svett & slaktas ' ?






"Replaced my heels with Nikes" - Varför skall så många vara "antingen eller?" 
Detta "slaktade benen, åt  en hel burk nutella, luktar liite svett jämt och använder bara träningskläder - he" har gått och blivit lite genomskinligt kan jag tycka. Du kan väl för bövelen träna på gymmet och vara fräsh på stan? Och du behöver inte låtsass vara något 'hardcore eller överdriva matintag i text'? Idag skall jag träna ben och rumpa med Albin (läs: han skall träna mina ben och min rumpa?) Har inte fått träna som jag vill sedan i september pga diverse sjuk sjuk sjuk och skador. Är fortfarande förkyld till och från och en liten smula allergisk? Men, jag tänker inte ge upp och jag tänker aldrig bli en antingen eller tjej - Så; klackarna i taket & välkommen kära benpass? Inte riktigt - men jag nöjer mig nog med att byta mot mina Nikes just för denna timma. Med en stabil frukost i magen & förhoppningsvis ingen svettdoft trots svett? Definitvit med kläder på? Kanske borde testamentera dessa skor innan dagens pass? Ha. Ett klackarna i taket och Let's dance blir snart 'Let's die? Med nöje. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback