Stäng
RSS 2.0

20 mars / Nakensquats & könsorgan?

 
 
En vardaglig mobilbild framför spegeln, synonymen till det där ack så hemska "kvantitet"? Troligtvis. 
Och trots att jag tänker så mycket, slipper ord ut ur min mun, helt utan eftertänksamhet och på frågan som skulle vara ett "har du något kul att berätta" får jag plötsligt uppmåttat motpartens kön, vilket får mig att inse att jag liksom lyckats felformulera i ett "och vad har du att komma med då", helt fritt för tolkning? Ha. Kommer också på mig själv med att nyduschad och spritt naken introducera 'squats med axelpress' till mammas, mindre belåtna, min? Ibland blir det liksom lite galet, lite fel och inte riktigt som man tänkt sig? Kanske är därmed denna kvantiet ändå dagens enda kvalié, trots allt? Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback