Stäng
RSS 2.0

15 mars / Halvnaket & passionerat?





När solen kikar in lite genom rutorna och tulpanerna lyser vår mellan vita väggar kan jag inte riktigt låta bli att snegla åt sommarplagg och bikinis i längtan efter vår, sommar, ja; ljusare tider och värmande vindar. Idag är nog en sådan dag och medan ett stycke rosa ifrån Victorias secret kikade fram efter ide, nöjer jag mig med att dofta 'coconut passion', då fullt påklädd. Nog för att man får lust att dansa lite halvnaken till en sommarplåga, men - än är det lite väl kallt (läs: dumt!)? Har ni beställt någon bikini än? För första gången på cirkus fem år har jag hamnat på den där "efterkälken". Det som brukar starta i december har ännu inte börjat. Men kälken som hör dit, den sitter hon minsann kvar på? "Och de viskas och undras om ett stycke förnuft plötlsigt nått henne?" - Inte alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback