Stäng
RSS 2.0

11 mars / Bloppis 2.0


Inatt rensade jag ur ytterligare en stor mängd kläder, av alla möjliga slag, ur min garderob. Har nu så otroligt mycket som jag rensat ut och funderar på hur jag skall gå till väga? Märka, vika, sortera och köra en ordentlig bloppis i garaget? Sälja på nätet? Finns det något intresse för en bloppis bland Er? 

Har även tre vita skönheter, mer kända som klänningar, som skulle passa perfekt till avslutning eller stundent. En av dem är min studentklänning (ovan - öppen i ryggen), endast använd just denna dag och en av de andra är den klänningen jag själv önskar att jag burit på studenten; En underbar vit klänning i fint siden som har en superfin v-rigning, rosett och lätt utsvängd kjol. Funderar på om intresse finns här eller om dessa bör läggas på Blocket? Även vårjackor, skiddress (någon som ska till fjällen nu i vår?) och ja, allt möjligt annat under alla kategorier. "Allt måste bort" - NU. Ska ta tag i att organisera mitt kaos snarast, ville bara kolla med Er först? 'Inatt ska jag inte rensa, bara sova' . 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker att du ska ha en bloppis till!

Svar: Vad kul:) känns som det är roligast och smidigast så. Lättare om man får se & prova plaggen :)
idaacarleborn.blogg.se

2014-03-11 @ 22:37:38
URL: http://moasjoo.blogg.se
Postat av: Frida

SV; Haha det låter helt perfekt! Behöver lite svenskhet i mitt liv just nu, allt är för amerikanskt... Men det positiva väger upp det negativa, so you'd love it!

2014-03-12 @ 00:13:09
URL: http://fridalavida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback