Stäng
RSS 2.0

28 juni / Din största mardröm?

 / "Kanske en spegling av morgonens mode; Glad tjej - skeptisk pojkvän?" /

När man tidig morgon smäller upp sovrumsdörren, glatt studsar in och herjandes väcker mannen i ett "Woho! Vi har jordgubbar och nutella hemma till frukost" varpå han svarar ett dovt och ack så irriterat "vad håller du på med egentligen?", drar täcket ännu lite närmare inpå och vänder sida för att somna om, kan man inte låta bli att förvånas? He. Kanske är det också nämnvärt att damen själv hade låten "Summer" på högsta volym, dansade samtidigt, talade just sådär så att det skär i öronen på en nyvaken individ och drog till med ett alldeles för muntert "Rise and shine" i samma veva? Ha. Morgonstunder - Vad jag älskar Er.

Just nu laddar jag med grötfrukost inför ett extrainsatt lördagspass på jobbet följt av lördagsmiddag med damer. Så bortsett från att jag just fick mannen att vakna på fel sida tror jag att det kan bli en fin lördag, trots det där vädret man alltid talar om. Och mannen, honom kan hon nog muta med lite nutella. För vilket barn går inte på den enkla? He. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback