Stäng
RSS 2.0

22 juni / Efter söndag kommer lördag?

 



"Sunday funday" och "efter söndag kommer lördag"? Kanske gör den det, då den faktiskt är näst på tur av helgdagar. Så att köra lördag idag, då gårdagen var ett evigt arbetande och krashlandning i soffan, vilket tycks likna det typiska söndag, passar mig ypperligt. När bästa vänner då erbjöd sitt sällskap tillsammans med middag inför denna kväll, var jag där i ett JA som skulle kunna utgjorts av en hel kör? Ha. Det där 'Sunday funday' kanske inte är så fel trots allt? Startade upp enligt bilderna ovan och avslutar enligt vad ni imorgon får skåda? Vi ses. 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan! Dina frukostbilder ser väldigt fina och tilltalande ut! Kan du inte skriva vad de innehåller och hur du gör dem? :) ha den fin dag, mvh cecilia

Svar: Hej!
Vad glad jag blir av din kommentar! Tusen tack :D jätte kul att du frågar. Självklart kan jag göra det. Det skall jag börja med i fortsättningen! Kramar
idaacarleborn.blogg.se

2014-06-22 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback