Stäng
RSS 2.0

17 juni / Gryn i gryningen;






/ Dagens fantastiska frukost - Chokladgröt med diverse godsaker till topping / 

Det må vara lite flashigt att använda ordet "spontan". Hört att man är lite skön och härlig om man är sådär spontan? Något jag i grund och botten inte skulle säga att jag är i vardagen; Planering är A och O, något jag tycker om. Jag gillar att ha koll antar jag, veta vad som skall hända och vara förberedd. Men att påstå något annat än att gårdagen, som slutade med att damen i dagsljus spatserade in genom dörren denna tidiga morgon aka sena natt, var ren spontanitet skulle nog vara en ren och skör lögn? He. Från arbetskläder till partykläder på två röda startade jag kvällen med ett gäng goa vänner, beer pong och skratt för att avslutas med ett annat gäng goa vänner, hämtmat och lite mer av det där skrattet. Optimal kväll som avslutades på tysta, tomma gator efter att solen vaknat. Och damen som älskar sina mornar hade mycket väl kunnat ta denna frukost där och då? Lite gryn i gryningen? Utan tvekan och tvivel.

Kommentarer
Postat av: Frida - vägen till en stark kropp

Det ser smarrigt ut! Vad är det för topping?:)

2014-06-18 @ 20:22:46
URL: http://frideliineskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback