Stäng
RSS 2.0

8 juli / Let's go to the beach?

 
 
 
 
Håller koll på resor i detta nu. Funderar över vart vi skall fly under mina semesterveckor. Nog för att svensk sommar är helt fantastiskt. Fantastisk när den väl är här. Det finns dock inga garantier på den, och nog slår det där Medelhavet, dygnet runt hetta, All-inclusive, annan miljö, sol, bad och hundra procent kvalitetstid Sverige lite på fingrarna, trots allt? "Vill bara ha min förbannade sol" sjunger de i versen och kanske är det den där 'sista versen' som sommaren ofta sjunger på i Sverige? Ha. Idag visar den dock sina bästa sidor med strålande sol och hetta och jag tänker försöka fånga lite vitamin D innan arbete och långbyxor skriker på mig med sin ljuva stämma. Hett tips i hettan: 5kr/kg på vattenmelon som smakar heaven. Perfekt att göra egen glass på, smootieslush, tillsammans med söndersmulad fetaost som "sallad" eller som läskande tillbehör till grillat och haloumi (som vi också har extrapris på. he!).  Ni vet vart vi ses? He. Som för att locka till sig sällskap en sommarkväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback