Stäng
RSS 2.0

30 januari / Nakenhet i sovrummet;

 På mitt rum står en överkropp till en kvinna, naken. Dessutom åkte hon till Sälen i hela sex dagar utan att varken säga hejdå eller "jag är hemma", ja, inte den där nakna överkroppen då, utan hon, som i "hon själv". Ha! Och vad skulle ni tänkt om hon i söndags skrivit ett "jag är hemma" när ni inte haft en susning om att hon befunnit sig någon annanstans? Ja. Egentligen kanske det inte var mer än rätt? Det är nog det hon nu vill påstå? Sopa in allt under mattan och låtsas som ingenting? Vissla lite oskyldigt & himla med ögonen? Vad som är fel är dock detta tomrum, en avsaknad - min frånvaro. Och det letas förbrilt efter tid till att fota, motivation till att skriva, publicera ett liv, igen. För jag vill, vill lite för mycket? Allra helst vill jag nog dela med mig av mer mode, knasiga texter och mycket mat. Åt helvete mycket mat och kloka ord? För nog fick hon några "Jäääklar vad du äter" under den där sälen vistelsen då ett 24h/dygnet boende visade både dagens första och sjunde måltid. Ha! Och angående de där kloka orden? 'Vad skulle dem komma ifrån' tänkte Du? Så oförskämt. Det var ju givetvis inifrån henne. Och trots påstående om klokhet inleds ändå detta inlägg med "på mitt rum står en överkropp till en kvinna, naken" - kanske inte det mest optimala 'första intryck'? Men Still. Och jag anser nog att kvinnokroppar är något av det vackraste som finns. Och naket - finns det något finare? Så stäck på er tjejer, kolla er i spegeln och ge er själva en komplimang innan läggdags. Koncenterara er på det ni är allra stoltast över med Er - Det är Ni värda. "Som för att faktiskt avsluta med den där klokheten?" He. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback