Stäng
RSS 2.0

19 januari / Söndags FF?



 

Denna morgon bjöd damen själv på FF. FF som i familjefrukost? Ha. Otroligt ocharmig förkortning, om ni frågar mig. Ändå var jag bara tvungen? En väldigt enkel frukost blev det, då i form av gröt samt de enkla tillbehör och pålägg ovan. Lite nybakat bröd & banankaka. Och, mina damer & herrar, det gick hem. Kände liksom för att vara lite gosig & visa lite uppskattning denna söndag. Det skulle krävas ett heltidsarbete av välgärningar för att ge mina föräldrar den grad av kärlek de gett och ger mig, alltid. En liten ynklig frukost kan man då tycka? Mycket bättre än ingenting? Jag kunde tryckt min gröt under tystnad och kört FF som i föräldrarfritt. Istället slog jag på familjemys. Ha! Glada magar och glada hjärtan. 
 

Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

Ser himla gott ut! Så mysigt :)

2014-01-27 @ 13:28:03
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback