Stäng
RSS 2.0

13 januari / In her bag;


Ibland undrar jag om jag inte skulle behöva en rullväska med hjul på för att rymma allt jag vill ta med mig. Handlar det om en resa till fjällen kommer fröken med cirkus fyra feta väskor, till utlandet visar vågen s.k övervikt (Herrejesus, 20kg är ingenting för 2 v ? He), till jobbet ser det ut som hon skall bosätta sig med diverse matlådor och till gymmet skulle en picknickkorg behövas? Ha. Något som ofta ryms i "vardagsväskan" är dock dessa ting ovan i kombination med en VS Body Splash, handsprit, en nessissär med diverse tamponger, handkräm, alvedon, hårspray & gärna ett paket tuggummi. Ett rejält överlevnadskit för eventuell akut hungersnöd, mens eller ruffsigt hår? Ingenting skall få överraska mig, även om sånna där positiva överraskningar är rätt välkomna in i mitt liv. Jag intalar mig åtminstone att jag älskar överraskningar, dock har jag aldrig riktigt blivit överraskad - så vad vet jag, egentligen? Ett härligt besked, en vinst, en resa eller liknanade är "Hej & välkomen in i mitt liv" (bara så ni vet att det är lugnt om ni är sugna...) och diverse tråkigheter som hunger, mens eller ruffsigt hår (mitt hår kan efter en dag bli rena skatboet..) är jag ju alltid redo, så det räknas inte dit? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback