Stäng
RSS 2.0

13 januari / "Värt att dö för?"

Vår. Underbara, varma, lyckliga vår. Att ens skriva något så dumt när det temperaturen precis krypit ner till minimala -15 grader och då snön precis fallit, som från ingenstans? Det är så dags att börja längta då? Så dags att börja drömma om tunna strumpbyxor, vackra blusar och bara fötter i höga klackar? Tydligen. För nog är det precis vad hon gör, vilket ledde till ett litet inspokollage för er. Just nu är det, enligt mig, rätt tid att hålla i pengarna gällande kläder. Försöka använda det man har och invänta vårens nyheter (dock vänta med att handla tills de faktiskt närmar sig användning). Till våren tänker jag vippiga kjolar, jordnära färger, stilrent & såkallat "basic" med enkla smycken & plagg som går att kombinera. Jag har länge älskat allt vad spets, transparent och blusar heter men känner i dagsläget att jag växt ur majoriteten av min garderob, i ålder. Ha! För hur snyggt är det inte med en tunn beige polotröja, ett par tajta, vita/svarta jeans, enkla accessoarer, fräsha lockar eller en stram knut samt färage läppar & en hy som tycks blivit kysst därefter? "Vår. Underbara, varma, lyckliga vår - suckar djupt av vällust och inser att väntan lär bli lång. Lång men mödan värd?"

Kommentarer
Postat av: :)

Skulle inte du kunna göra ett inlägg med alla dina favoritrecept (frukost)?:)

Svar: Självklart kan jag göra det! Kommer inom kort:) har även testat en ny frukost idag samt sjukt goda egna proteinbars, så håll utkik!
idaacarleborn.blogg.se

2014-01-15 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback