Stäng
RSS 2.0

26 februari / Z A R A .


Den absolut bästa klädesbutiken i Sverige är Zara. De är då alltid snabba med att snappa upp de allra största trenderna och designa underbara plagg med bra passform och till ett vettigt pris. 10 points! Jag tänkte själv inte sätta mig under kategorin "shoppingförbud" då jag av erfarenhet vet hur detta 'förbud' alltid slutar, men, jag skall då hålla i det där kortet en månad till och låta det gå varmt på Oxford Street & diverse andra gator i London. Måste dock göra mig av med mer än hälften av mina kläder, ungefär. En bloppis i mars/april med vårkläder, sommarklänningar, blusar, shorts, skor, jackor, jeans och någon VS bikini eller två? Ett plagg in, ett plagg ut? Att samla på sig en massa onödigheter skall det vara slut på. Inte förbud för, bara slut på? He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback