Stäng
RSS 2.0

25 februari / Skippar snoret & kollar på vackra kvinnor?


- En liten tillbakablick ifrån förra årets Stockholmsfotografering .
 
Ledighet, sol, semelbak, middag med en fin vän & så lite top model på det. Min tisdag i korta drag, men ändå i sin helhet? Formulerade en bloggbeskrivning av i mitt vårrus, när jag rullade hem på cykeln idag, mot bar asfalt med alldeles för mycket småsten på; Med solen i ögonen, vinden i håret & ledigeheten som ett faktum, framför mig. Uteslöt helt mina rinnande ögon och snoriga näsa i min målande bild av hur vackert och vårigt det var idag, och hur hjärtat slog några extra slag, till de kickar vårkänslorna gav mig. Ha! Bakade sedan, till min förvåning, världens minsta semlor som jag tänkte ge er receptet på (gör dubbel sats & hälften så många..Ha!) & mötte ikväll upp en väldigt vacker dam för god tisdagsmiddag ute. Vilken dag kära ni. Om man kunde få till en vettig bild eller två under morgondagen kanske den dagen till och med trampar denna lite vacker på fingrarna? Låt se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback