Stäng
RSS 2.0

29 december / Torsdagstips en tisdag?

 


/ Bilderna jag egentligen tänkte publicera till gårdagens inlägg / 

Idag är en såndär ledig dag som innehåller allt annat än just ledigt. Ni vet, fixa det och frixa med det inför nyår och fredagens resande. Imorgon väntar en fantastiskt nyårsfirande på mig och det ser jag fram emot. Den sista detaljen dit anlände precis och det tackar jag de där gudarna för samtidigt som jag flyger vidare för att packa och inhandla det sista. Ett hett tips till tordagens häng är den bioaktuella "Micke och Veronica". Den är verkligen rolig, upplyftande och härlig. En riktig "feel good film", perfekt att förgylla torsdagens trötthet med. Se den kära Ni! Jag återkommer med en årsresumé snarast. But first...? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback