Stäng
RSS 2.0

24 december / Ett falskt datum?

 
 
 
 
 
 



 
 

Efter x-antal dagars julmys, firanden, matkoma, umgänge, skratt och dans är jag tillbaka? Den där vardagen, som endast skall vara någon enstaka dag, är tillbaka. Då för att, som tidigare mening avslöjar, snabbt försvinna igen? Ni skall få se. Den där julen, som kom lika kvickt som den också passerade, är nu officiellt över. Tre dagars kvalitativt mysande med avbrott för en utekväll med ett gäng fina damer lämnar en ack så trött dam ensam kvar. Ha! Och jag gäspar stort, sträcker ut min trötta kropp och laddar om för jobb. Jobb, ett faktum som känns lika svårt att ladda om till som med min världelösa iphoneladdare. "Jag skulle behöva några extra dagar" är tankar som spelar på repeat intill ett lugnande "du ska". Vi ses. Tills dess - Enjoy, min skinkmackekväll & min 24:e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback