Stäng
RSS 2.0

2 december / Uppraggad & sönderslagen?

 
"Det bor en ängel i mitt rum" - Ungefär så? Ha. Efter morgonens hybris som, okej, ännu inte riktigt lagt sig publicerar jag nu vingarna som pryder en naken kvinnoöverdel hemma hos mig. Till vilken nytta tänker Ni? Och jag går raskt vidare på halsbandet utan att besvara frågan? Denna nyhet inhandlades inför föregående helgs bravader och prydde då min kropp tillsammans med en vippig favoritklänning och stövlarna jag visade er till bilder i bakfylla. Dock hamnade jag själv inte riktigt på någon vettig bild då jag själv agerade fotograf de ynka sekunder tid fanns till att fota. Dock kommer stövlarna med all säkerhet att pryda mig snarast då jag föll handlöst för dem och dess passform. Ett riktigt kap. På tal om handlöst? Kanske är det den enda "raggningsreplik" som passar för mig efter helgen? I ett "Gjorde det ont? Ja, när du föll ifrån himlen och slog sönder hela jävla ansiktet. Du ser förjävlig ut" ? Ha. Jag är fortfarande ett trött vrak. Ett vrak som idag gjort supergott julgodis att dela med er. Inlägget ligger förberett. Vänta och se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback