Stäng
RSS 2.0

25 augusti / Bloppis - Here we go again:

Beige legginsbyxa m. fickor bak, slim stuprör, Strl XS (till S) - 50kr / Crockerjeans modell: Pep Skinny (mjuka, stuprör, låg/normal midja), Strl 24 midja, 32längd. Knappt använda - 79kr. 

Jeans Crocker Strl 150L (XS) - stuprör, normal midja - 70kr. 
Bikboks 'Never Denim', Modell: 'Higher', Strl XS  - Något urtvättade (färgbara?) - 60kr
Vita Dr Denim - Hög midja, second skin, XS. Något slitna - 30kr SÅLDA
Korta sportshorts från Addidas använda ca 1 gång. Mycket fint skick. Åtdragbar midja, strl XS-S - 85kr.
 Never Denim, Higher, strl 25 - Något slitna i färgen - 45kr

Tog mig själv i kragen och rensade lite i garderoben även igår. Först ut: Byxor, jeans & shorts. Är ni intresserade kan ni kontakta mig via kommentarsfältet, facebook (om vi är vänner) eller min mail som jag flitigt besvarar. Mail: [email protected]. Näst ut: Ett gäng toppar, jackor, blusar. Några favoriter som jag vemodigt sollar bort då jag inser att "Nä, du hinner inte använda allting Ida...Tveka inte att skriva om ni undrar något kära ni. Vi ses för mer. (Finns även några plagg kvar ifrån föregående bloppisar. Skall leta efter dessa länkar och publicera!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback