Stäng
RSS 2.0

9 april / SNAPSHOTS.

/ Snapshots / 

Igår, för exakt 21 år sedan, blev de två finaste människorna i världen föräldrar för första gången. Femtio centimeter ljuvlighet har under 21 års tid gått och blivit hela 172 centimeneter helvete och de kan i efterhand fråga sig själva vad som hände? Ha. Vi valde att fira trots allt - med grillbuffé och tårta, presenter, sång och de tio finaste rosorna jag någonsin skådat. Mina två familjer är helt fantastiska & därtill en drös fina vänner som skickade diverse gratulationer på olika håll. Jag är så lyckligt lottad. Och om jag en dag får äran att bli någons förälder är jag överlycklig om jag blir hälften av de föräldrar jag får kärlek av varje dag. Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback