Stäng
RSS 2.0

14 april / Ett nytt uppdrag?



 
"Vaknade vid 00.17 av telefonen; Storasyster - jag hade fått en ny titel i livet, ett nytt uppdrag". Världens finaste individ kom till världen för exakt tretton år sedan. De vackraste 52 cm jag någonsin skådat är idag tonåring och lite längre, lite bredare och lite trotsigare än för just tretton år sedan. Ha! Men fortfarande; det vackraste jag någonsin skådat. Firar detta med lyckorus, rörig lunch, rosor och kvällsjobb? Ungefär. Och medan solen lyser skall jag kisa mot den genom fönstret med känslan av att "jag är lyckligt lottad". Lyckligt lottad för en mängd saker, men främst skatta mig lycklig åt han som förändrade min värld en påskafton i april för många, många år sedan. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback