Stäng
RSS 2.0

11 april / En man på 48?


God morgon önsketänkande. En heldags jobb följt av resturngbesök för att fira damens 21 och mannens 48 står idag på det där schemat som inte existerar i praktiken? Då också med syfte på den äldre mannen i mitt liv, min kära pappa. Tänkte köra på min nya kjol, stickat och klackar till kvällsbuffén. Exciting! Låter kameran följa med för diverse provsmak, kläder som mat? Dock får jag låta den där kjolen pryda garderoben en stund till då skjortan med rutor skall sk. pryda mig ett antal timmar. Ha! Let's go - fredgasjobb i all ära. Det är nog hatkärlek? För nog älskar jag tonvis med kunder, full fart och 'sälja sälja'? Definitivt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback