Stäng
RSS 2.0

10 april / Fitnessguru ratad?



 
 
Igår anlände en såkallad "FG-leverans", FG som i fitnessguru och inte det där "Företagargynmasium", en kurs från skolårens schema som inte klingar sådär superbra i mina öron. Ha! Därmed fick jag idag avnjuta en standardgröt á la Carleborn med chokladsmak vilket jag saknat i sisodär en hel vecka aka en evighet? Smakerna Double Chocolate, Milk Chocolate och Chocolate Hazelnut står nu som packade sillar i skafferiet och misstankar om att damen själv älskar choklad finns? Chokladgröt, chokladkvarg, chokladshake, chokladpudding, chokladbollar, chokladpannkakor, chokladmoussé eller kanske lite egen nutella samt bars? He. Nog går dessa att variera i en mängd olika härligheter, och kanske får det de där ack så dåliga "FG" att finna en bättre klang i mina öron? Troligtvis. Jag kan nog rata Företagargymnasium men definitivt inte Fitnessguru. 

Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

Vackra bilder!

Svar: Tusen tack! Vad glad jag blir :)
idaacarleborn.blogg.se

2014-04-13 @ 16:20:30
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback