Stäng
RSS 2.0

Elfte september / Ett vykort hem;



Skulle kunna skriva ett vykort, ett 'Hej, här är allt bra. Satans varmt i luften, 'svalkande' 30 i havet. Solar, badar & utnyttjar ett kärt all-inclusive till fullo. Idag har vi...' Samt avsluta med ett 'Hoppas allt är bra mer er, vi ses om en vecka'? Precis sådär entonigt och typiskt vykortsklyshigt som man (åtminstone jag) alltid skrev förr, när Facebook och instagram ännu inte var uppfunnet och sms inte ännu var något som skickades till höger och vänster? Tänk vad gammal jag må vara. Ha! Så pass gammal att jag för mina barn kan berätta om tjocktv, när vi hyrde en VHS samt när man spelade av smurfarna på kassettband. Dock inte tillräckligt gammal för att låta bli att plaska runt som en annan fisk i havet, med blött hår och ett ständigt "mmhh" läte av ren njutning? Nej, definitivt inte så pass gammal. Ha! Otroligt charmig. Vi ses för vettigare uppdatering om den där omnämnda veckan som vykortet så fint talade om. Kramar Ida. "Som för att avsluta lika fint som hon började".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback