Stäng
RSS 2.0

25 september / Bloppis, del 1;


Byxor med gulddetaljer. Fickor bak, drajkedjor nedtill. Knappt använda. Strl S. Pris: 100kr

Never denim "Higher" ifrån Bikbok. Strechig jeansbyxa. Hög midja, smala ben. Använda ca 1gång. Strl 26. Pris: 150kr 

Topp i siden (?), H&M. Strl 34. SÅLD

Hög, smal chinosbyxa. Kvinnlig variant, "finare" tyg. Strl 34 (passar även 36 beroende på passform, stora på mig) Pris: 75kr

Höstkappa, Eve. Strl Small. SÅLD

Transparent blus Ginatricot, strl 34. SÅLD

Tunika/blus strl XS. (Ej transparent nedtill). Pris: 40kr

Transparent blus, Vila. Strl XS. SÅLD

Tunika/Klänning, Vila. Strl XS. Aldrig använd. Pris: 100kr

Topp/inne jacka H&M. Strl 36. Pris: 40kr

Kort jacka, Ginatricot. Strl 36. Pris: 40kr

Halvkort kavaj H&M. Strl 34. Endast använd vid ett tillfälle. Pris: 75kr

Sidenblus, Vila. Strl XS. Pris: SÅLD

Transparent topp, Monki. Strl XS. SÅLD

Transparent topp, Bikbok. Kort modell (passar ex till höga byxor). Strl XS. Pris: 30kr

Hög kjol, Monki. Strl XS. Aldrig använd. Pris: 75kr

Ska vi kalla det något så mordernt och klychigt som "bloppis"? Startar upp med en bråkdel av alla plagg, helt utan inbördes ordning (alltså fler kavajer, jackor, toppar, tunikor etc kommer upp tillsammans med skor, jeans - ja, you name it). Fotade i den ordning jag hängt upp dem. Om ni har några frågor angående plaggen (strl, passform, pris - vad som helst), är intresserade etcetera, skriv en kommentar nedan eller kontakta mig på [email protected] (enklast om ni är intresserade av ett specifikt plagg). Även facebook går utmärkt för den som är vän med mig där. Imorgon skall jag slänga upp resten av det jag idag fotade samt fota resterande plagg. Det är väldigt mycket kvar att fota. Tänkte att jag skall försöka slänga upp det mesta här trots allt innan jag eventuellt publicerar det på ex tradera eller dylikt, samt rensa lite till..(Fegade lite första rensningen, i vanlig ordning). Godnatt kära ni !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback