Stäng
RSS 2.0

19 oktober / Sista chansen;



 
Lyckades sälja väldigt mycket plagg under "bloppisen" vilket var SÅ kul. Dock är allt det i föregående bloppisinlägg, som ej är markerat med "sålt", fortfarande kvar (däribland plaggen ovan). Det finns lite billiga toppar, jeans, klänningar, tunikor och framförallt skor kvar. Är någon intresserad innan jag packar ner allt och tar det till nästa, ännu oplanerade, nivå? Plaggen ovan är de plagg som jag själv har som favoriter. Älskar byxorna och önskar att de var i min egen strl..Har letat ihjäl mig efter ett par fina, kotade byxor men aldrig hittat några som passar. Så; Sista chansen damer & troligtvis inte, herrar. Är någon intresserad? Påsen med massa bhar finns fortfarande kvar för den som vill HA. Har liksom inte tös med små tuttar att skänka till..Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad är strl på skidkläderna:):)

Svar: Det är strl 34/XS :))
idaacarleborn.blogg.se

2013-10-19 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback