Stäng
RSS 2.0

15 oktober / Opersonlig och kall?


En del av mig är nu vad ni skådar. Då inte en bit skinn, en nagel eller ett stycke hår - nej mitt lilla rum. Mitt "all white", mitt "between four white walls", mitt rum, med spetsar & plotter, som mamma så vackert kallar opersoligt. Ha! Egentligen älskar jag mörkt trä. Mitt absoluta drömhus har stora rum med öppna ytor, kakelugnar, tjocka golv- och taklister. Det har högt till tak och är inrett i mörka, stora möbler med mordern touch. Mycket ljus, vackra kuddar med tyger av olika material. Det är välkomnande, mysigt, stilfullt och hemtrevligt och absolut inte helt vitt? Därför måste jag passa på nu? He. För det där huset det talas om, det kommer definitivt vara mitt en dag? "Man måste drömma för att uppnå" . Framkallade igår en massa bilder på mina kära damer, min familj och min man och tryckte upp i ett vimmel i ramen ovan. Personligt nog? 

Ps. Ett tidsinställt inlägg med svar på läsarfråga kommer upp under eftermiddagen/kvällen. Kors i taket?

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

Ditt rum är ju jättefint, det är ett sånt rum jag vill ha! :D

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :D Och vad gullig du är :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-10-15 @ 18:46:15
URL: http://lillmajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback