Stäng
RSS 2.0

11 oktober / "Om du försvann" ;


"Tre veckor. Så länge har det varat, troligtvis blir det längre. Och man tjatar alltid om att man vill att det skall hålla? Att det skall "vara för evigt" ? Det vill jag inte. Orkar inte. Nej, jag önskar att Du försvann. Jag önskar att du försvann för att aldrig mer återvända. Precis så trött är jag på dig, jävla 'förkylning' Ha! Inte ens dramatisk, inte en gnutta poetisk och definitivt inte överdriven? Hey! Det finns så mycket värre ting. Herregud, men en gnutta mystik har väl ingen dött av? Har dragits med kombinationen halsont, dunkande huvud, förjävliga bihålor, rinnande snor, tjockare snor, okej, femtio nyanser av snor ? (inget konstigt alls..), feber som jag inte velat erkänna ens för mig själv och så lite hosta på det, även den i femtio nyanser. Och så en sväng av allt om igen, som om det vore "How I met your mother" eller "Våra bästa år" - två jävla skit serier som alltid går på totalt ofriviilig repris, ja, ungefär så. De senaste tre veckorna har inneburit  noll träning, inte ens lite motion, rastlöshet & sånadär lock för båda öronen. Levt lite som i en egen bubbla där ord som "VA?" och "Ursäkta, vad sa du?" sluppit ur min mun dagligen, då alldeles för många gånger. Och nog har både Agda åttio och Greta sextiosju funderat över huruvida Carleborn tjugo, är hörselskadad eller ej? Och nog har ni undrat över huvuvida hon tappat skrivförmågan, slängt kameran åt helvetet eller gått under jorden? Jag också. Nej, jag har bara glidit runt mellan golv och tak, varit en smula rastlös. Stört mig över vardagen samt arbetat en hel del. Inspirationen som jag önskar varit en såkallat "2.0" har hamnat bak och fram i en, något sämre, "0.2" version och jag suckar åt mig själv? Jag vill se frukostar, höstinspiration. Jag vill se outfits bland vackra höstnyer, inspirerar och läsa - det vill jag se här. Tror ni? Tror ni jag kan vända det här? Ha. "Tre veckor. Så länge har det varat, troligtvis blir det längre. Men tystnaden och frågorna angående både avsaknad av skrivförmåga och fotande, den är bruten här och nu" ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback