Stäng
RSS 2.0

6 november / Bakisonsdag?

Blev av med lite hår dagen till ära. Hår på huvudet, såklart. Något annat diskuterar vi väl sällan i vimlet? Ha. Var såkallat bakis i en annorlunda bemärkelse och lät ett supergott & glutenfritt (woho till er allergiker) bröd bli ett med frysens andra nykomlingar; banankaka samt morotsbröd (funkar utmärkt som hamburgebröd!) och klappade mig själv på axeln? Mumsade burgare intill tända ljus. Hade viljan att visa er, men hunger att äta direkt och inte nog disciplin att ta mig i den där avsaknade kragen och trycka till på kameraknappen? Imorgon skall jag äta rester och visa den som gillar mat. Kanske ge er lite bröd & kakrecept x 3 på köpet? Kanske. Försöker nätshoppa också, och medans varukorgen på x antal siter visar alldeles för mycket skapar jag halvfärdiga kollage hit, kikar på tv, läser bloggar, äter kvällsmål & checkar instagram. Multitasking? Ett uttryck hon inte känner till. "Hyper-aktiv dam 3.0 " - Med mindre hår & full frys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback