Stäng
RSS 2.0

30 maj / 'Jag skulle'










I lördags var detta ett år sedan, kommande lördag ett år sedan mössan intog mitt huvud för första gången och söndag var Abiturientbalen. Ett år ? Käre gode gud - vart kastade du iväg det? Så kvickt, puts väck. Kära studenter, abiturienter, damer & herrar; Ni går nu troligtvis in i den bästa veckan i hela ert liv. Ta vara på varenda minut, sekund. Håll ihop dygnet runt, gör korkade saker att skratta åt i efterhand. Konsumera lite för mycket alkohol, lite för mycket skräpmat och dansa tills fötterna blöder. Det gjorde jag och jag skulle göra om det flera gånger om, om jag fick chansen. Jag avundas er inte, jag unnar er - för stundenten, den tar man bara en gång i livet? Er tid är nu. "Men snälla dansa lite för mig också - he" . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback