Stäng
RSS 2.0

20 maj / Hon kallar det fitinspo?



"Vi kan benämna dessa bilder med, det ack så omtalade ordet, 'fitinspo' " - För ja, alla behöver vi mängder av regelbunden, bra mat för att nå resultat vid träning. Vare sig du skall bygga muskler, gå upp-/ner i vikt etcetera behövs mat. Så tro inte att du kan lura kroppen, skippa ett mål & klappa dig på axeln. Nope! Nu skall jag arbeta och i köket väntar två mellanmål (ett fm & ett em), en lunchlåda samt ett 'pre-workout mål' på mig. Tänkte nämligen fara direkt till ett pass Body Pump efter dagens arbetspass och hoppas att min energi räcker till det. Men med ett rejält intag mat, rikligt med vätska under dagen & frukosten i magen skall jag nog lyckas lägga grund även för det? "Vi kan benämna mat med ordet fitinspo?" För den som äter regelbundet, bra & den mängd kroppen faktiskt behöver samt rör på sig kommer att se friska och välmående ut - vilken storlek det än kan gälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback