Stäng
RSS 2.0

19 maj / 'To die for' .

"To die for" är rubriken och inte skulle hon det bokstavligt, men oj vad dessa ting skulle passa fint i de redan, ack så överfulla, garderoberna. Ha! Bikinisarna från just "To die for" har faktiskt inte fallit mig något överdrivet i smaken. Istället skulle jag vilja införskaffa badräkten ovan, som komplement till alla bikinis - så sexigt & stilfullt att solbränd hoppa i denna en sen eftermiddag i utlandet. Till solhatt, med lite olja på benen & en bok i handen? Nog fantiseras det i vanlig ordning? Och efter att ha rensat här hemma samt gjort högar som "in i garderoben inför sommaren", "slänga", "till min fina sk. syster" samt "vågar inte göra mig av med - upp på vinden" kanske dessa ting trots allt går in hos mig? 'Som för att spela totalt dum?' Ni hör nog hennes ironi, har förmågan att läsa mellan raderna. Klart ni gör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback