Stäng
RSS 2.0

30 mars / Världens bästa påskpresent?







Bananpannkakor med keso, färska jordgubbar samt physalis - Vilken påskaftonsstart mina vänner. Dagen startade med att leta efter de påskägg som självaste haren gömt. Ha! Detta är, precis som hos många andra, tradition hemma hos oss. Jag är så evigt tacksam över att ha en yngre bror och därmed få hålla i alla såkallade barnsliga traditioner och dylikt, lite extra länge. Att någon klär ut sig till tomte på julafton, att det letas påskägg på påskaftons morgon, att det bakas lussebullar ihop, kollas på julkalendern och vise versa, är viktigt för mitt lilla hjärta - så, den present som kom till mig på påskafton för tolv hela år sedan, var väl värd och så mycket sötare än allt påskgodis i hela världen, min fina bror. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback