Stäng
RSS 2.0

30 mars / Påskafton.






Har både agerat hare samt varit harens såkallade offer. Ha! I mitt ägg gömde sig även underkläder, smycken, modemagasin och den vackra rosen ovan. Mycket bättre än alldeles för mycket godis - den där "måtta" är faktiskt bra ibland. När jag var liten fick jag helt seriöst cirkus 4kg, bara jag...Ensam barn. Antar att haren då inte riktigt visste vart han skulle placera allting? Ha. Ha en underbar afton mina vänner. Ett tidsinställt inlägg till en läsare kommer under dagen. 

Kommentarer
Postat av: Hanna och Malin Forsberg

Tycker du om choklad? Tycker du om kladdkaka? Vill du veta hur du kan äta detta, men med mindre kolhydrater som är precis lika gott??
Gå då in på min blogg för recept & instruktioner!
Du kommer inte att ångra dig^^

Om du inte gillar såna här kommentarer på din blogg, ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra dag<33

GLAD PÅSK!

2013-03-30 @ 09:25:16
URL: http://fforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback