Stäng
RSS 2.0

4 juni / "Han tål henne inte längre".







Mina damer och herrar, vilken helg! Entrade ett soligt och varmt Stockholm i söndagsmorse - på med shorts och ut på stadens gator. Blev ett med den där älskade Zara en timma och därmed ett antal kronor fattigare (inlägg med några smakprov finns tidsinställda för er framöver). Och är fröken nöjd är mannen nöjd? He. Hittade bland annat några toppar jag länge trånat efter, en totalt perfekt klänning samt lite annat smått och gott innan lunchen landade i magen. På eftermiddagen solade, badade och mumsade godsaker på hotellets takterass innan våra inbokade spa-behandlingar. Därefter njöt vi ännu lite till innan jag på kvällen blev utbjuden på sushi. ÅH, som jag älskar sushi. Jag tror att jag valt allt mannen inte tål under denna resa. Massor av lax, skaldjur, lax-wraps, nötter och viseversa. Ha! Allt för att slippa pussas? Men nog är han värd en puss eller två den där mannen, för en underbarare helg, det har jag inte haft på väldigt länge. "To be continued" ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback