Stäng
RSS 2.0

Sjätte juli.








Sjätte juli, en helt vanlig dag? Sjätte juli, exakt fyra år sedan beslutet om att två enskilda individer nu tillsammans skulle utgöra ett "vi". Du och jag, vi - Min käraste. Blott tretton år gammal föll jag för dig. Det tar nog emot att säga de orden. Ja inte att jag föll, utan att använda just "tretton" samt "gammal" i en och samma mening. Tänk att en sådan ung kärlek kan vara så allvarlig. Tänk! Idag har jag varit VI med denna man i hela fyra år - fyra år där jag genomgått mina hittils största med- och motgångar. Kors! Genom allt har vi funnits för varandra, stöttat. Det är med stolthet jag sträcker på mig och presenterar min man - vilken man! Ha. Igår firade vi detta med grekisk mat, många skratt och mycket mys för att idag kunna medverka på sommarfest. Jag lurade med mig mannen ut, bjöd på en bit mat och lät rummet bada i ljus, rosenblad och klyschiga härligheter vid hemkomst. Det var med glass i magen och gos i hjärtat som jag somnade i hans famn, som så många gånger förr. "Tänk att man kan uppskatta något så enkelt lika mycket nu, som då". Jag skall nog älska dig, föralltid. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Grattis till er!

Svar: Tusen tack :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-07-06 @ 08:57:14
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback