Stäng
RSS 2.0

30 juli / For fall;



 

Casual for fall . 
Kapade en höstnyhet inne på Gant igår, enkel, stilren & "bra att ha" - inte typsik mig, men kanske ett måste? Tänker matcha den till höstens solbruna hudton efter Cypern, till bruna nyanser och militärgrönt. NOM! Tänk er olika nyanser av brunt och beiget flöda intill - skjorta under, höga enkla skinnstövlar och flätade bälten? Guld smycken runt handlederna medan en militärgrön skjorta skymtar under? Ha. Hösten är den absolut värsta årstid jag vet, egentligen, men nog kan detta förgylla den en aning? Troligtvis. 
 

Kommentarer
Postat av: Betoven

Hahaha kostar väl som en liten bil med såna kläder? Bortskämd eller bara glad i att slösa pengar på krimskrams?

Svar: Vet inte vilken värld du lever i, men här får man inte en vettig bild för ynka tusen kronor? Antar att din dator eller smartphone, som du troligtvis skriver kommentarna ifrån, kostar minst lika mycket som den "lilla bilen" du talar om. Kalla även det slöseri eller bortskämdhet? Ha. Jag skulle varken klassa mig som bortskämd eller slösaktig. Fick denna fina tröja i födelsedagspresent av min pojkvän :) Trivs väldigt bra med den och cyklar gärna till jobbet istället!
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-05 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback