Stäng
RSS 2.0

29 januari / På gott och ont.




Min goa start på två dagars ledighet. Woho! Lite vindrivor, kalkonskivor, färskpressad apelsinjuice, te samt TV på detta gjorde susen kan man säga. Dock gör inte den där Sofie och revyn detsamma. Suget efter vårshopping i alla dess former växer sig allt större och starkare inom mig. Men jag slår hårt tillbaka med mitt; 'Inget i klädväg före Stockholm i mars' . För egentligen behövs inga nyheter i detta regn och snörusk. Pasteller, spetsar, tunna toppar, trench coaches och nya klackar får helt enkelt lov att vänta tills vädret kliver fram och hälsar välkommen. Och det mina vänner, är nog inte imorgon trots allt. 'På gott och ont' . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback