Stäng
RSS 2.0

26 februari / Extra pengar?





Världens bästa pre-workout ligger nu i min mage. Tänkte dra iväg till gymmet för lite styrka, försöka göra mitt bästa med förkylningen som inte riktigt vill låta mig vara. Försöka. Skall även ägna min lediga dag åt kvällsjobb idag. Inte gick det riktigt ihop sig - min tidigare lediga dag, har alltså gått och blivit oledig och jag intalar mig själv orden 'extra pengar damen', extra pengar. Något som kan behövas med det jag har framför mig.

Skall förövigt försöka mig på någon frukost variant. Har så otroligt många recept jag vill testa. Chokladbollsgröt, frukost cheese-cake, äpplebakelse med kardemumma fluff, mugcake och diverse "frosen things" samt pannkaksrecept i en mängd former. Sounds good?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback