Stäng
RSS 2.0

8 december / Dear Santa;


Några av de saker farbror jultomten gärna får klampa in med för att plocka ur säcken...
Lite fina underkläder ifrån VS / Tidningsprenumerationer (SÅ tråkiga pengar!) / Juicepress / Överkast. Även en plattång att locka med, lite vårdande hårprodukter, något till framtida boende, träningskläder & skor samt mitt kära Body Butter med shea doft är hemskt välkomet. He! Egentligen vet jag inte riktigt vad jag önskar mig. När man var liten och inte hade egna pengar att leva på var listan lång, men idag, när man är mer eftertänksam samt kan köpa det man vill ha (inom en rimlig gräns vs), när man vill ha det, är situationen annorlunda. Att köpa julklappar till mina kära är mycket roligare. Har ni handlat än? Eller är ni sugna på såkallade "julklappstips" i julstressen? 

Idag skall jag få en stor dos jul då min sk lillasyster (ha!) skall ha julkonsert och det senare bjuds på släktkalas i världens absolut julmysigaste hus. Ingen tvekan om att det skall fotas levande ljus, tomtar, vackra människor och hundra sorters kakor. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: e

fina julklappar :)

Svar: Tusen tack! :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-08 @ 10:30:31
URL: http://beriz.blogg.se
Postat av: MY VESTLUND '

bra grejer!

Svar: Kul att du tycker det :) Svårt att komma på vettiga saker!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-08 @ 12:19:05
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback