Stäng
RSS 2.0

6 december / The best time of the year;

/ Christmas time, the best time of the year ? / 
Och hon bara fortsätter mysa järnet, så mycket det går? Ungefär så. Slog igår in mina första julklappar och startar nu, i vanlig ordning, dagen med en stor tallrik gröt intill julkalendern & tända ljus, innan jobbet. Har just hittat en ny favorit; Vi kan kalla det mandelgröt? Kör mandelmjölk istället för vatten till havregrynen. Rör sedan i lite ägg, proteinpulver, kokosolja och kakao i det och toppa med kanel, linfrön, blåbär, jordnötssmör (alternativt annat nötsmör eller pepparkakssmör!), keso och bananskivor? Ja, mitt i prick. Ha! Hett tips mina kära, bokstavligt talat då jag väldigt ofta lyckas bränna mig på gröten i morgonsstudens hungerhetta. 

Kommentarer
Postat av: bbecka

Fint :)

Svar: Tack så mycket!! :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-08 @ 17:21:15
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback