Stäng
RSS 2.0

5 december / Med eller utan men?

Ville visa er mina nya byxor och min blus, men (sådana lyckas på något vänster alltid hitta in mellan orden?) jag hittade inte en enda plats att kunna fota på. Då jag satt upp en hylla på min kära "fotovänliga" vägg gick den plötsligt bort. I taket hänger en lampa ivägen om man väljer att zooma ut och ljuset gör att rosetten vid halsen inte syns samt att konturerna blir otydliga. Men (hej igen?!) jag publicerar något som kan komma att kallas en sneak trots att det är nästintill helkropp. Ha! Mina nya "chinos" är i alla fall ett hett tips till alla netta damer - de enda jag testat som håller måtet "skinny fit" utan att balla ur någon annanstans. Fem av fem skumtomtar, helt klart! Dessa höga skapelser till pumps skall säkerligen komma att pryda mig under lördagens bravader. Då utan ett såntdär "men"? Utan men med med några sådana? Avslutar lika skumt som de där tomtarna det äts på. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar jag chinosen?:)

Svar: Kika in på asos.com :) kul att du gillade dem!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-06 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback