Stäng
RSS 2.0

4 december / "Att inte slå ihjäl någon" ;

 
Fått alla kläder jag beställt, testat på nya bakverk och frukostar, träffat fina vänner, funderat över julklappstips. Gjort ett pepparkakshus utan att slå ihjäl någon i min närhet och haft ledig tid, vilket jag även har idag också. Så, vad väntar hon på? Varför inte fota de nya skönheterna, dela med sig av bakverken och slänga upp lite tips? Visa huset och berätta att det idag skall spatseras på kullersten och inhandlas julklappar med ett fantastiskt sällskap? Mja. Hon är väl inte alltid lika flitig..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Kommer ihåg att du har skrivit om att du färgat svarta jeans som tappar färg i tvättmaskinen, hur blir resultatet och var köper du färgen du tvättar jeansen med? :)

Svar: Hej!
Det stämmer bra det. Nu vet jag ej vart du bor, men jag köpte färgen på en vanlig färg/tapet butik i min hemstad. Tror säkerligen att det finns i de flesta färgaffärer.
Tycker resultatet blev bra. Det beror på hur blekta de är & hur många man väljer att tvätta samtidigt (hur mycket tyg de är). Men absolut värt att jag färgade två par för cirka 150kr istället för att köpa 2 par nya a 499kr. Lycka till!!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-04 @ 15:52:45
Postat av: Moa

Fin du är! :D

Svar: Tusen tusen tack! Vad gullig du är!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-04 @ 21:24:41
URL: http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: MY VESTLUND '

vacker!

2013-12-05 @ 14:00:19
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback