Stäng
RSS 2.0

11 december / Det regnar köttbullar?

Ryser genom hela kroppen gång på gång. Låter hjärtat slå några extra slag samtidigt som jag hör min egen röst, högt utbrista i ett  "wow" medans köttbullarna i munnen är nära att falla ur. Ha! "Det regnar köttbullar" ? Nog skulle det mycket väl kunnat gjort det. Inser nu att jag suttit framåtlutad i soffan med ett leende på läpparna och ständigt återkommande rysningar, i hela fyrtiotre minuter och fem sekunder. Ha! Så vackert, så magiskt, så fantastiskt. Och nej, jag har inte tillbringat kvällen med mannen i mitt liv. Jag har ätit köttbullar & makaroner framför Victorias Secret Fashion Show 2013. Hör & hämpa? Herrejesus vilken show. Det måste vara den absolut största adrenalinkick man kan få, att entra scenen där. Ryser genom kroppen gång på gång och låter leendet bestå. "Med Candice på näthinnan och köttbullar mellan tänderna" ? He. Och ni som är intresserade av modellande, mode, fashion eller snygga tjejer? Se den mina damer, se den! 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Gud vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tusen tack! Vad glad jag blir:)
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-12 @ 14:57:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: MATILDA

snygga! :)

2013-12-17 @ 15:54:31
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback