Stäng
RSS 2.0

10 december / How to 'nail it';




 
 
Att jag inte är något fan av röda plagg inför jul vet ni säkerligen vid det här laget. Nog är det fint på andra, men mig faller det inte i smaken. Funderar istället på en svart klänning till jul och köpte därmed på mig lite gulddetaljer med inslag av den där färgen som inte alls klär mig, egentligen. Och lacket mina damer, det är verkligen att rekomendera. Har testat ett flertal med glitter från olika märken och då fått måla på femtioelva lager för att få det att täcka. Med detta körde jag ett enda drag & glitter nails var ett faktum. "Nailed it" liksom? Ha. Tio av tio glitterkorn på det! 

Kommentarer
Postat av: Louise

sånt nagellack vill jag ha! :)

Svar: Rekommenderar det verkligen! :) Super fint, enkelt och täckande!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-13 @ 00:11:20
URL: http://loisjohansson.blogg.se
Postat av: F R I D A - M A R I A

Har tittat på de örhängena, sjukt snygga!

2013-12-23 @ 15:59:07
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback